مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-24اقتصادي

نوسانات نرخ ارز تولید را دچار چالش می کند


رییس صمت شمال استان کرمان خواستار کمک کمیسیون اقتصادی مجلس در بحث ارز شد و گفت: درگیر نوسانات ارزی هستیم و با توجه به افزایش نرخ ارز دچار چالش می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حسینی نژاد صبح پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز صنعت، معدن بیان داشت: به زودی کرمان به عنوان استانی صنعتی معرفی خواهد شد سازمان صمت بر اساس سند بالادستی و ابلاغیه اقتصاد مقاومتی و سیاست های جهش تولید و در چارچوب بیانیه گام دوم برنامه ریزی هایی کرده که در حال انجام است.

وی به بیانیه گام دوم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هفت فصل را به صورت خاص معرفی کردند که از آن جمله می توان به علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عزت، سبک زندگی و… اشاره کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب به حوزه اقتصاد توجه خاص دارند و با توجه به چالش های اقتصادی پیش رو مشکلات اقتصادی به دو بخش درونی و بیرونی تقسیم می شود.

حسینی نژاد با بیان اینکه چالش های بیرونی تحریم های ظالمانه ای است که به ما تحمیل شده است، تصریح کرد: از جمله چالش های درونی می توان به وابستگی اقتصاد به نفت، دولتی بودن بخش زیادی از اقتصاد، عدم توجه به نیروهای انسانی، عدم ثبات اقتصادی و… اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات نرخ ارز تولید را دچار چالش می کند

نوسانات نرخ ارز تولید را دچار چالش می کند