مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-24اقتصادي

افزایش نرخ پایه خرید خرما از کشاورز، منطقی نیست


رییس اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران شعبه خوزستان با اشاره به افزایش قیمت خرید خرما از کشاورزان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر تجارت خارجی کشور و همچنین افزایش کمی محصول و کاهش تقاضای خارجی که بسیار محسوس و نگران کننده است، - ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران شعبه خوزستان با اشاره به افزایش قیمت خرید خرما از کشاورزان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر تجارت خارجی کشور و همچنین افزایش کمی محصول و کاهش تقاضای خارجی که بسیار محسوس و نگران کننده است، افزایش نرخ پایه خرید خرما از کشاورز با توجه به هزینه های سربار، منطقی و عملی نیست.

یعقوب خضری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با برگزاری جلساتی با مدیران جهاد کشاورزی استان خوزستان، نرخ پایه خرید توافقی محصول خرمای امسال از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 7 هزار و 300 تومان در نظر گرفته شد که حدود 53 درصد نسبت به قیمت سال گذشته افزایش دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه هزینه جمع آوری خرما نیز حداقل 500 تومان تعیین شده، قیمت خرید خرما جمعا 7 هزار و 800 تومان شده است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران شعبه خوزستان تصریح کرد: در ضمن بابت هزینه ظرف برای جمع آوری نیز برای هر کیلوگرم، 350 تومان از جانب مراکز خرید هزینه می شود و بابت حمل و نقل، تخلیه، کارگری و هزینه توزین نیز مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ پایه خرید خرما از کشاورز، منطقی نیست

افزایش نرخ پایه خرید خرما از کشاورز، منطقی نیست