مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-24سياسي

خانه عالم روستای رضا آباد بخش بیارجمند افتتاح شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از افتتاح خانه عالم روستای رضا آباد واقع در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

- حجت الاسلام علی شکری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به افتتاح خانه عالم در روستای رضاآباد خارتوران یکی از جنوبی ترین روستاهای کویر نشین استان سمنان در شهرستان شاهرود، بیان کرد: این خانه عالم در زمینی به وسعت 150 مترمربع و در زیربنای 80 مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه این خانه عالم با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه ساخته شده است، افزود: ارائه خدمات و استقرار روحانی در روستای دور افتاده و کویر نشین رضا آباد نیازمند محلی برای اسکان روحانی بود که خوشبختانه با همکاری دهیاری و بخشداری، بسیج سازندگی و تبلیغات اسلامی شاهد ساخت و افتتاح این خانه عالم روستایی بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افتتاح این طرح عمرانی را یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: فراهم شدن امکان اعزام و استقرار روحانی در چنین روستاهایی که تا مرکز شهرستان بالغ بر 240 کیلومتر فاصله دارند آن هم به مثابه یک مطالبه مردمی و عمومی جز در سایه مجاهدت های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی میسر نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه عالم روستای رضا آباد بخش بیارجمند افتتاح شد

خانه عالم روستای رضا آباد بخش بیارجمند افتتاح شد