مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-24سياسي

مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس است


مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان استان ولایتمداری را ترویج دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر پنج شنبه در دیدار با اعضای شورای تأمین شهرستان مهدی شهر به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان ضمن بیان اینکه پیروزی مردم ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی نشان از مقاومت و ایستادگی آنان بود، ابراز کرد: پیروزی های ایران اسلامی در تمام چهار دهه گذشته تا به امروز مرهون مجاهدت رزمندگان اسلام دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ملت بزرگ ایران مجاهدت در راه خدا بود که مردم ایران در این امتحان بزرگ الهی با جان و مال خود جهاد کردند، افزود: تفکر انقلابی و جهادی، ایمان و توکل به خدا در کنار روحیه ایثار، فداکاری، شجاعت و سلحشوری در زمره رموز پیروزی رزمندگان اسلام محسوب می شود.

وحدت و پیروی از امام خمینی (ره) مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از وحدت و پیروی از امام و ولایت به مثابه محورهای اصلی روحیه رزمندگان اسلام یاد کرد و گفت: این عوامل بود که ما را در برابر دشمنان پیروز کرد لذا باید امروز هم به دنبال ترویج این شاخص ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس است

مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس است