مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-24اجتماعي

طرح تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد


شهرداری قزوین یک هفته وقت دارد که برنامه زمان بندی خود را برای احیا و اجرای دوباره و قوی طرح تفکیک زباله از مبدا اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان که صبح امروز در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با وجود اینکه شهرداری ها مهلت زیادی داشتند طرح تفصیلی مدیریت پسماند را داشته باشند، هنوز هیچ اقدامی در این حوزه صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این کار باید تا امروز انجام می شد، 3 هفته به شهرداری ها به ویژه شهرداری قزوین مهلت می دهیم که طرح تفضیلی مدیریت پسماند را تدوین کنند؛ ضمن اینکه شهرداری قزوین هم یک هفته فرصت دارد که طرح جامع مدیریت پسماند را تهیه کند.

در غیر این صورت برخورد جدی صورت می گیرد.

فرخزاد همچنین از عملکرد شهرداری قزوین در حوزه تفکیک زباله از مبدا انتقاد کرد و گفت: با وجود این که سال ها از تصویب طرح تفکیک زباله از مبدا گذشته، شهرداری قزوین در این حوزه هنوز کار خاصی نکرده؛ بلکه در این حوزه عقب گرد هم داشتیم و کاری که برای تفکیک زباله از منازل انجام می شد هم مدت هاست که متوقف شده است.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین یک هفته وقت دارد که برنامه زمان بندی خود را برای احیا و اجرای دوباره و قوی طرح تفکیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد

طرح تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد