مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-24اقتصادي

فرماندار اسلامشهر: آتش سوزی شهر لبنیات خربکاری نبود


یقینا احتمال هرنوع خرابکاری با توجه آنکه کارخانه هیچ نوع تهدید و پرونده قبلی نداشته و مسائل حفاظتی نیز از سوی مدیران این کارخانه در بالاترین سطح رعایت می شد منتفی است.

- مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلا شهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص احتمال خرابکاری در حادثه شهر لبنیات میهن اظهار داشت: یقینا احتمال هرنوع خرابکاری با توجه آنکه کارخانه هیچ نوع تهدید و پرونده قبلی نداشته و نیز مسائل حفاظتی از سوی مدیران این کارخانه در بالاترین سطح رعایت می شد منتفی است.

وی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت محاسبه نشده است ادامه داد: از آنجایی که کارخانه بیمه بوده است منتظر اعلام نظر رسمی کارشناسان بیمه برای برآورد میزان خسارت وارده هستیم.

فرماندار شهرستان اسلام شهر در خصوص علت حادثه نیز اظهار کرد: هنوز علت نهایی حادثه قطعی نشده است و تحقیقات کارشناسان آتش نشانی در این زمینه ادامه دارد ولی آنچه که تا این لحظه مشخص شده است آنکه با توجه به وجود مواد قابل اشتعال، اتصال برق موجب وقوع این حادثه شده است چنانچه یکی از کارگران شاهد این واقعه بوده است.

گفتنی است از روز گذشته شایعات فراوانی در فضای مجازی مبنی بر خربکارانه بودن این حادثه برای ایجاد بحران در تامین نیاز کشور به کره منتشر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسلامشهر: آتش سوزی شهر لبنیات خربکاری نبود

فرماندار اسلامشهر: آتش سوزی شهر لبنیات خربکاری نبود