مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-24اقتصادي

بازار داغ روزبازارها در زاهدان/لزوم بخشش اجاره ها در شرایط کرونایی


گرایش مردم به سمت روزبازارها و بازارچه های دائمی و موقت ارزاق عمومی سبب شده اوضاع کسبه و فروشندگان در این بازارها خوب بوده و از نرخ اجاره مغازه های شهرداری به نسبت راضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، طبق ماده 16 قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، شهرداری ها در خصوص فراهم کردن مکان مناسب برای تولیدیهای کوچک وظیفه مهمی بر عهده دارند.

شهرداریها موظفند به منظور بالابردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه با استفاده از زمین های متعلق به خود و یا وزارت راه و شهرسازی ، مکانهای مناسبی برای عرضه کالاهای تولید داخل آماده کنند و بر مبناء قیمت تمام شده به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به متقاضیان عرضه کالاهای ایرانی اجاره دهند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان در این زمینه می گوید: این ماده قانونی در زاهدان اجرایی شده و در راستای حمایت از افراد دست فروش و کم سرمایه، شهرداری مغازه ها و اماکنی که در اختیار دارد با قیمت بسیار کم و مناسب به این افراد واگذار کرده است.

  انور رحمت زهی افزود: قیمت مغازه ها و بازارچه ها و اماکن شهرداری توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین می شود و سعی بر این است بیشتر به نفع مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ روزبازارها در زاهدان/لزوم بخشش اجاره ها در شرایط کرونایی

بازار داغ روزبازارها در زاهدان/لزوم بخشش اجاره ها در شرایط کرونایی