مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-24سياسي

خطیب زاده: ترامپ بار دیگر سازمان ملل متحد را با ایالات متحده اشتباه گرفت


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی عنوان کرد: او بار دیگر سازمان ملل متحد را با ایالات متحده اشتباه گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در پی سخنرانی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل و در توییتی نوشت: ترامپ یک بار دیگر سازمان ملل متحد را با ایالات متحده اشتباه گرفت.

وی افزود: او به گونه ای در مجمع عمومی سخنرانی کرد که گویی در یک تجمع انتخاباتی است - تعریف و تجمید از سیاست شکست خورده تنها آمریکا و متهم کردن دیگران بابت بحران های خودساخته اش: از مدیریت فاجعه بار کووید-19 گرفته تا دامن زدن به تنش های بین المللی.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که واشنگتن از توافق وحشتناک برجام خارج شده و تحریم های فلج کننده ای علیه ایران وضع کرد.

رییس جمهور آمریکا با اشاره به اقدام تروریستی این کشور در ترور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مدعی شد که واشنگتن در راستای جلوگیری از تروریسم تلاش می کند.

ترامپ همچنین گفت: آمریکا به مأموریت خود به عنوان عامل ایجاد صلح عمل می کند، اما ما به دنبال دستیابی به صلح از طریق قدرت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: ترامپ بار دیگر سازمان ملل متحد را با ایالات متحده اشتباه گرفت

خطیب زاده: ترامپ بار دیگر سازمان ملل متحد را با ایالات متحده اشتباه گرفت