مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-24ورزشي

ماشاریپوف - استقلال؛ در انتظار سکانس جدید


ستاره پاختاکور در حالی باید در برابر استقلال به میدان برود که روزگاری گزینه مدنظر منصوریان برای پیوستن به آبی پوشان تهرانی بود.

- جی پلاس، جلال الدین ماشاریپوف هافبک 27 ساله تیم پاختاکور ازبکستان که شب گذشته گل برتری تیمش مقابل شهر خودرو را به ثمر برساند و یکی از کلیدی ترین بازیکنان فوتبال ازبکستان به شمار می رود، طی سال های اخیر نامش بارها پیرامون استقلال مطرح شده است و شاید می توان گفت در سالی که سکان هدایت استقلال را علیرضا منصوریان در اختیار داشت، وی در نزدیک ترین حالت قرار گرفت؛ اما هیچ گاه این اتفاق برای هافبک خوش تکنیک پاختاکوری ها رخ نداد تا وی فوتبال خود را در کشور ازبکستان ادامه دهد.

ورزش سه نوشت: ماشاریپوف حتی در صفحه اینستاگرامی اش بارها تصاویری از خود با پیراهن استقلال را منتشر کرد و این چنین به شایعات آبی پوش شدنش واکنش نشان می داد اما در نهایت وی در حسرت پوشیدن لباس استقلال و سفر به ایران ماند و استقلال نیز از داشتن هافبک خوش تکنیکی چون او محروم شد؛ البته که سرور جپاروف هم ملیتی ماشاریپوف را آبی ها توانستند برای خود به خدمت گیرند که نمایش های درخشانی را در استقلال به اجرا گذاشت.

حالا ماشاریپوف روز شنبه در جدال مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل استقلال حضور پیدا کند؛ دیداری که برای هوادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشاریپوف - استقلال؛ در انتظار سکانس جدید

ماشاریپوف - استقلال؛ در انتظار سکانس جدید