مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-24بين الملل

افشاگری رییس جمهور عراق درباره تهدید ترامپ


رییس جمهور عراق خبر داد که رییس جمهور آمریکا تهدید کرده است که اگر حمله به سفارت این کشور در بغداد متوقف نشود، این سفارت را خواهد بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سران سه قوه عراق دوشنبه هفته جاری با رهبران احزاب و گروه‌های سیاسی عراق نشستی برگزار کردند.

در این نشست که به دعوت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق برگزار شد، «نوری المالکی» و «هادی العامری» رهبران ائتلاف‌های «دوله القانون» و «الفتح» حضور نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الاخبار لبنان، در آن دیدار، برهم صالح رییس جمهور عراق گفت که مایک پامپئو وزیرخارجه آمریکا یکشنبه هفته جاری درباره تداوم حمله به سفارت آمریکا، مراکز دیپلماتیک و کاروان‌های نظامی آمریکا و ائتلاف موسوم به ضد داعش به او هشدار داده است.

صالح به نقل از پامپئو خبر داد که «دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، به صورت جدی، بستن سفارت [واشنگتن]در بغداد را بررسی می‌کند و برای انجام این کار، آماده است».

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعا‌های خود گفته بود که شاید ترامپ تصمیمی اتخاذ و «عملیات نابودی تمامی کسانی را آغاز کند که در حمله به نیرو‌های ما دست دارند».

صالح به نقل از پامپئو همچنین گفت که عملیات احتمالی آمریکا علیه «کتائب حزب الله» و «عصائب أهل الحق»


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری رییس جمهور عراق درباره تهدید ترامپ

افشاگری رییس جمهور عراق درباره تهدید ترامپ