مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-24پزشكي

وجود 68 مرکز آموزشی درمانی اعتیاد دراستان زنجان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از وجود 68 مرکز آموزشی درمانی اعتیاد (MMT)دراستان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد مرکز خدمات درمانی لازم را به معتادین ارائه می دهند.

- زنجان-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از وجود 68 مرکز آموزشی درمانی اعتیاد (MMT)دراستان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد مرکز خدمات درمانی لازم را به معتادین ارائه می دهند.

علیرضا آرمانی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، از وجود 68 مرکز آموزشی درمانی اعتیاد(MMT)دراستان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد مرکز خدمات درمانی لازم را به معتادین ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی به خانم ها و افراد زیر 18 ساله که معتاد هستند رایگان است، اظهار داشت: بانوان شیرازه خانواده ها هستند و باید آنها درمان شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: در حال حاضر 200 خانم و جوان زیر 18 سال در استان زنجان تحت درمان قرار دارند.

آرمانی کیا تاکید کرد: 80 معتاد که از مراکز درمانی خدمات دریافت می کنند مشکل روان پزشکی دارند.

وی با بیان اینکه درمان معتادان از سوی کمیته درمان به دو صورت بستری و سرپایی است، ابراز داشت: درمان های بستری نیز تنها مرکز متادون درمانی دولتی در شهید بهشتی مستقر است و خدمات درمانی برای بانوان و نوجوانان رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 68 مرکز آموزشی درمانی اعتیاد دراستان زنجان

وجود 68 مرکز آموزشی درمانی اعتیاد دراستان زنجان