مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-24پزشكي

پیش بینی مرگ بیماران کرونایی با یک آزمایش خون ساده


تحقیقات جدید نشان داده است که یک نشانگر زیستی که معمولاً در آزمایش خون معمولی اندازه گیری می شود، می تواند خطر مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید-19 را پیش بینی کند.

- تحقیقات جدید نشان داده است که یک نشانگر زیستی که معمولاً در آزمایش خون معمولی اندازه گیری می شود، می تواند خطر مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید-19 را پیش بینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، یکی از چالش های بزرگی که کادر درمان در خلال این همه گیری جهانی با آن روبرو هستند، شناسایی بیماران مبتلا به کووید-19 است که بیشتر در معرض خطر ابتلای شدید و مرگ ناشی از آن هستند.

بیماری کووید-19 قطعاً ​​برای افراد مسن یا کسانی که از قبل با بیماری های زمینه ای روبرو بوده اند، خطرناک تر است، اما این گفته باعث نمی شود که یک بیمار 96 ساله جان سالم به در نبرد یا یک جوان 21 ساله جان خود را از دست ندهد.

اکنون تیمی از محققان بیمارستان عمومی ماساچوست به دنبال یافتن راهی برای کمک به پزشکان در ارزیابی بهتر بیمارانی هستند که بیشتر در معرض خطر ابتلا به شدیدترین تاثیرات بیماری کووید-19 از جمله مرگ قرار دارند.

محققان نمونه خون 14 هزار و 641 بیمار را که در اوایل سال جاری میلادی یر اثر ابتلا به کووید-19 در بیمارستان های بوستون بستری شده بودند، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مرگ بیماران کرونایی با یک آزمایش خون ساده

پیش بینی مرگ بیماران کرونایی با یک آزمایش خون ساده