مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-24سياسي

دشمنان طی 42 سال گذشته جنگی همه جانبه را به ملت ایران تحمیل کردند


دشمنان 42 سال است که جنگی نابرابر را در تمام عرصه های روانی، اطلاعاتی، سخت، مستقیم، نیابتی و … به ملت ایران تحمیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید یوسف مولایی صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه اقتدار 40 با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان 42 سال است که جنگی نابرابر را در تمام عرصه های روانی، اطلاعاتی، سخت، مستقیم، نیابتی و … به ملت ایران تحمیل کرده اند و با تمام توان و طراحی های مختلف سعی در ضربه زدن به این مرز و بوم را دارند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه 42 سال بدون انقطاع مجاهدت شد، بیان کرد: کسانی در این مجاهدت نقش آفرین بود احساس وظیفه و تکلیف کرده بودند و برای دفاع از دین، کشور و ناموس پیشگام شدند.

وی با بیان اینکه فرقی نمی کند که صحنه جنگ در برابر دشمن بعثی یا گروهای تجزیه طلب و فقر یا در مقابله با بیماری باشد، در این بین مجاهدت از ارزش والایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: فضیلت مجاهدان برای همه مشخص بوده و قرآن کریم بر عظمت آنها صحه گذاشته است.

سردار مولایی با بیان اینکه دفاع مقدس با تمام تلخی ها و شیرینی ها یکی از نمادهای مقاومت برای تمام اعصار است، تصریح کرد: ما توانستیم ارزش ها و ابعاد دفاعی، امنیتی، سازندگی، مجاهده دفاع مقدس را صادر کنیم، حوزه های مختلف همچون همدلی و مواسات، کمک مؤمنانه و فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان طی 42 سال گذشته جنگی همه جانبه را به ملت ایران تحمیل کردند

دشمنان طی 42 سال گذشته جنگی همه جانبه را به ملت ایران تحمیل کردند