مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-24اقتصادي

افزایش 6 درصدی اهدای خون توسط هیئت های مذهبی استان تهران


مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران از افزایش 6 درصدی اهدای خون توسط هیئت های مذهبی استان تهران در ایام محرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی افزود: امسال در روز تاسوعای حسینی 2 هزار و 137 مراجعه کننده حضور یافته که فقط یک هزار و 733 نفر آنها مجاز به اهدای خون شدند.

عبداللهی اظهار کرد: در روز عاشورا 2 هزار و 733 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد 2 هزار و 250 نفر مجاز به اهدای خون خود برای نجات بیماران شدند.

مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران خاطر نشان کرد: نذر خون به مناسب چهلمین سالگرد دفاع مقدس با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و انتقال خون استان تهران به عنوان اهدای خون به نیت یک شهید انجام می شود.

وی عنوان کرد: نذر خون به صورت مستمر تا پایان ماه صفر تداوم خواهد داشت و در ایام صفر و اربعین حسینی با همکاری هیئت های شاخص تهران انجام می شود.

عبداللهی یادآور شد: مراکز 12 گانه اهدای خون در سطح شهر تهران دایر بوده و هیئت های مذهبی شاخص در سطح استان نیز در کنار این مراکز حضور داشته و از داوطلبان، خون دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه هر فرد به نیت یک شهید دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت خون خود را برای نجات جان هموطنانش اهدا و نیاز بیماران را تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی اهدای خون توسط هیئت های مذهبی استان تهران

افزایش 6 درصدی اهدای خون توسط هیئت های مذهبی استان تهران