مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-24اجتماعي

رقابت 1800 نفر در آزمون مهندسی و معماران تجربی خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: 1800 نفر از واجدین شرایط در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان شرکت کرده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: 1800 نفر از واجدین شرایط در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان شرکت کرده اند.

سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز پنج شنبه سوم مهرماه در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این افراد در هفت رشته عمران، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: افرادی که 50 درصد نمره قبولی از این آزمون را کسب کنند، پس از طی مراحل صلاحیت سنجی اداره کل راه و شهرسازی استان به حرفه مهندسی و خدمات مرتبط در حوزه ساخت و ساز راه پیدا می کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 2700 نفر از مهندسین در زمینه ساخت و سازهای فنی و تأسیسات عمومی در سطح استان فعالیت دارند و واجدین شرایط و پذیرفته شوندگان در این آزمون نیز به جمع مهندسین استان خواهند پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 1800 نفر در آزمون مهندسی و معماران تجربی خراسان جنوبی

رقابت 1800 نفر در آزمون مهندسی و معماران تجربی خراسان جنوبی