مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-24بين الملل

سئول مدعی قتل یک مقام کره جنوبی توسط کره شمالی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال ناپدید شدن یک مقام وزارت اقیانوس ها و شیلات کره جنوبی، سئول ادعا کرد که کره شمالی این مقام کره جنوبی را در دریا کشته و بدون وی را آتش زده است.

- وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد که کره شمالی این مقام کره جنوبی را در آبهای خود پیدا کرد و بعد از شلیک به او، جسد او را در عملی وحشیانه سوزانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به دنبال ناپدید شدن یک مقام وزارت اقیانوس ها و شیلات کره جنوبی، سئول ادعا کرد که کره شمالی این مقام کره جنوبی را در دریا کشته و بدون وی را آتش زده است.

این مقام 47 ساله وابسته به وزارت اقیانوس ها و شیلات کره جنوبی، پیش از ظهر دوشنبه هنگام انجام وظیفه با یک قایق بازرسی در آبهای جزیره مرزی غربی یئون پئونگ، از قایق 499 تنی ناپدید شد.

وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد که کره شمالی این مقام کره جنوبی را در آبهای خود پیدا کرد و بعد از شلیک به او، جسد او را در عملی وحشیانه سوزانده است.

کره جنوبی در این بیانیه آورده است: ارتش ما چنین اقدامی وحشیانه ای را به شدت محکوم می کند و از کره شمالی به طور قاطع می خواهد که مسئولان و مقصران این حادثه را مجازات کند ما همچنین به کره شمالی به شدت هشدار می دهیم که تمام مسئولیت های این حادثه بر عهده آن کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول مدعی قتل یک مقام کره جنوبی توسط کره شمالی شد

سئول مدعی قتل یک مقام کره جنوبی توسط کره شمالی شد