مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-24سياسي

رادار نیمه هادی «سروش» پدافند هوایی ارتش رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رادار سروش که توسط جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش طراحی و تولید شده است صبح امروز در مراسمی رونمایی و به شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور ملحق شد.

- رادار نیمه هادی سروش با قابلیت کشف و شناسایی اهداف با قابلیت پنهانکاری توسط پدافند هوایی ارتش رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رادار سروش که توسط جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش طراحی و تولید شده است صبح امروز در مراسمی رونمایی و به شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور ملحق شد.

این پروژه که شامل طراحی و ساخت رادار کشف و جستجوی برد متوسط با فناوری نیمه هادی است، قابلیت کشف اهداف با سطح مقطع راداری کم در ارتفاع کوتاه و متوسط تا برد 220 کیلومتر را دارد.

همچنین به علت اینکه از فناوری نیمه هادی استفاده شده است قادر است در هر شرایط آب و هوایی ماموریت انجام دهد و مداومت کاری بسیار بالایی دارد و در برابر جنگ الکترونیک بسیار مقاوم است.

به گفته فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش هزینه طراحی و ساخت این رادار بسیار پایین بوده و قدرت تحرک بسیار بالایی دارد و از استاندارهای جهانی برخوردار است.

دیگر سامانه رونمایی شده توسط نیروی پدافند هوایی ارتش، سامانه میثاق نام دارد که طراحی و ساخت سامانه هوشمند ترکیبی رادارهای اولیه و ثانویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادار نیمه هادی «سروش» پدافند هوایی ارتش رونمایی شد

رادار نیمه هادی «سروش» پدافند هوایی ارتش رونمایی شد