مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-24بين الملل

رسانه لندنی: تظاهرات علیه رییس جمهور مصر وارد روز چهارم شد


روزنامه «العربی الجدید» چاپ لندن، از چهارمین روز تظاهرات علیه رییس جمهور مصر و درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و شهروندان مصری در استان های مختلف این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارش، روزنامه العربی الجدید ، امروز (پنجشنبه)، گزارش داد که مردم مصر برای چهارمین روز متوالی با برگزاری تظاهرات در استان های مختلف این کشور خواستار کنار رفتن عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر شدند.

طبق گزارش العربی الجدید، استان های مختلف مصر بویژه اطفیح از مراکز استان الجیزه (جنوب قاهره) که از آن به عنوان کانون تظاهرات یاد می شود، طی روزهای اخیر شاهد درگیری شدید میان شهروندان مصری و نیروهای پلیس بوده است تا جایی که مردم این منطقه خودروهای زرهی نیروهای امنیتی را به آتش کشیدند.

روزنامه العربی الجدید در ادامه گزارش داد، پس از آنکه شهروندان مصری شعار سیسی برو را سر دادند، نیروهای امنیتی در منطقه کفر قندیل از توابع اطفیح  به آنها حمله ور شدند.

بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی مصر با استفاده از گلوله و پرتاب گاز اشک آور تلاش کردند مردم را متفرق کنند؛ اما شهروندان منطقه یادشده در برابر آنها مقاومت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه لندنی: تظاهرات علیه رییس جمهور مصر وارد روز چهارم شد

رسانه لندنی: تظاهرات علیه رییس جمهور مصر وارد روز چهارم شد