مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-24سياسي

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن با یاد شهدای دفاع مقدس در زندان ساری


به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم محفل انس با قرآن با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار دل ها شهید سلیمانی در زندان ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با فضاسازی مناسب و دعوت از چند تن از قاریان مطرح استانی و کشوری، مجلس محفل انس با قرآن در مجتمع فرهنگی و آموزشی پیامبر اعظم (ص) زندان ساری با حضور مسوولان و مددجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم قاریان و چند تن از مددجویان و پرسنل قاری به قرائت آیات کلام الله مجید پرداخته و همچنین با نوای یکی از مداحان شهرستان ساری مددجویان دریک فضای معنوی با یادآوری خاطرات و جوانمردی ها و دلاوری های شهدای جلیل القدر و سالار شهیدان آقا اباعبدالحسین (ع) به سوگواری پرداختند.

در ادامه این مراسم ابراهیمی مدیر زندان ساری طی سخنانی گفت: یکی از مهم ترین راه ها و روش های بیداری انسان ها و انسان سازی و هدایت آنان به مسیر تعالی به ویژه در زندان ها، الگوسازی و معرفی الگوهای شاخص و انسان های خوب و روش و ایدئولوژی زندگی آنان است.

وی افزود: الگوهای شایسته ما شهدای ایران اسلامی، دلاور مردانی که در ایمان، خلوص، ولایت مداری، نوع دوستی و شجاعت زبانزد بوده و در تاریخ به عنوان الگوهای درخشان خواهند درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن با یاد شهدای دفاع مقدس در زندان ساری

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن با یاد شهدای دفاع مقدس در زندان ساری