مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-24سياسي

انجام 382 مورد دادرسی الکترونیک در مازندران


رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: تاکنون 382 مورد دادرسی الکترونیک در سطح استان انجام گرفته و زندانی بدون انتقال به مراجع قضایی، به صورت برخط با رعایت تمامی تشریفات دادرسی در جلسه دادگاه شرکت ومطالب و دفاعیات خود را بیان می کند.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: تاکنون 382 مورد دادرسی الکترونیک در سطح استان انجام گرفته و زندانی بدون انتقال به مراجع قضایی، به صورت برخط با رعایت تمامی تشریفات دادرسی در جلسه دادگاه شرکت ومطالب و دفاعیات خود را بیان می کند.

محمد صادق اکبری در شورای برنامه ریزی استان مازندران که با حضور معاونین قضایی و دادستان مرکز استان تشکیل شد،گفت: با توجه به شرایط حاکم برجامعه که در سال جاری تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته است و لزوم حفظ سلامت مردم و کارمندان در مقابل این بیماری، دادرسی الکترونیک این امکان را فراهم می کند تا اصحاب دعوی ضمن ارتباط مستقیم با مقام قضایی بدون مواجهه حضوری در جلسات دادرسی شرکت نمایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ساز و کارهای لازم جهت برقراری ارتباط بین زندان و محاکم قضایی در سطح استان برقرار شده است، به گونه ای که تاکنون 382 مورد دادرسی الکترونیک در سطح استان انجام گرفته و زندانی بدون انتقال به مراجع قضایی، به صورت برخط با رعایت تمامی تشریفات دادرسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 382 مورد دادرسی الکترونیک در مازندران

انجام 382 مورد دادرسی الکترونیک در مازندران