مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-24اقتصادي

65 درصد از مراجعان به کلینیک های شهر سالم، شهروندان هستند


حدود 65 درصد از مراجعان کلینیک های شهر سالم، شهروندان خارج از مجموعه شهرداری هستند و 35 درصد مراجعه ها به کارکنان و بازنشسته های مجموعه شهرداری اختصاص دارد.

- مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: حدود 65 درصد از مراجعان کلینیک های شهر سالم، شهروندان خارج از مجموعه شهرداری هستند و 35 درصد مراجعه ها به کارکنان و بازنشسته های مجموعه شهرداری اختصاص دارد.

همینطور در منطقه 16 ساختمانی برای ایجاد کلینیک آماده و مجوزهای آن اخذ شده و ایجاد کلینیک در منطقه های 11 و 18 نیز در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه با تاکید بر پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه در فصل سرما و اضافه شدن ویروس آنفولانزا و سرما خوردگی، گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که بر اساس آن تعدادی از عوامل شهرسالم در 40 ساختمان شهرداری در نقاط مختلف شهر حضور پیدا کنند و آموزش های لازم را با توجه به در پیش بودن فصل سرما به کارکنان ارائه کنند تا افراد به گونه ای رفتار کنند که اگر کسانی علامت دار هستند، سریعا بتوان آن ها را از بقیه جدا و روند درمان را پیش برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای واکسیناسیون کارکنان شهرداری برای بیماری آنفولانزا از طرف شرکت شهر سالم وجود دارد، افزود: واکسن آنفولانزا امسال بحث حاکمیتی پیدا کرده و هنوز دولت این واکسن را تحویل داروخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد از مراجعان به کلینیک های شهر سالم، شهروندان هستند

65 درصد از مراجعان به کلینیک های شهر سالم، شهروندان هستند