مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-24بين الملل

دردسر ترامپ برای ژنرال های ارتش: تعریف رییس جمهور از وفاداری مشکل آفرین است


رییس جمهور ترامپ پس از روی کار آمدن، برخی از ژنرال های بازنشسته ارتش را در عالی ترین پست های امنیت ملی قرار داد و به هزینه سنگین روی ارتش آمریکا می بالید و آن را در تاریخ بی بدیل می دانست.

- دردسر ترامپ برای ژنرال های ارتش: تعریف رییس جمهور از وفاداری مشکل آفرین است رییس جمهور ترامپ پس از روی کار آمدن، برخی از ژنرال های بازنشسته ارتش را در عالی ترین پست های امنیت ملی قرار داد و به هزینه سنگین روی ارتش آمریکا می بالید و آن را در تاریخ بی بدیل می دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، او متحدان آمریکا را به افزایش هزینه در امور دفاعی وادار ساخت و این را بنیان سیاست خارجی خود در کنار تعهد به خروج از جنگ های بی پایان مضحک در خاورمیانه قرار داد که جان هزاران نیروی آمریکایی را گرفته است.

اما این رییس جمهوری همچنین ژنرال های ارشدش را مورد تمسخر قرار داده، به توصیه آنها روی برخی مسائل کلیدی بی توجهی کرده و هوش و شجاعت و تعهد آنها به سربازان را زیر سوال برده است.

منتقدان می گویند، ترامپ از ارتش به عنوان تکیه گاه استفاده کرده و به صورت هدفمند تلاش های پنتاگون برای دوری از سیاست را تضعیف کرده است.

ترامپ که تاجر و یک ستاره سابق تلویزیونی بود، سال 2016 در رقابت ریاست جمهوری پیروز شد که اولین شغل دولتی او بود و این تشکیلات را به چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر ترامپ برای ژنرال های ارتش: تعریف رییس جمهور از وفاداری مشکل آفرین است

دردسر ترامپ برای ژنرال های ارتش: تعریف رییس جمهور از وفاداری مشکل آفرین است