مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-24بين الملل

12 صیاد ایرانی گرفتار زندان موزامبیک / نامه به ظریف برای آزادی


خانواده های این زندانیان در این نامه با اشاره به «شرایط بهداشتی بسیار بد» زندان، نسبت به حفظ سلامتی آنان اظهار نگرانی کرده و خواهان «پیگیری عاجل و جدی» برای آزادی آنان شدند.

- خانواده های این زندانیان در این نامه با اشاره به شرایط بهداشتی بسیار بد زندان، نسبت به حفظ سلامتی آنان اظهار نگرانی کرده و خواهان پیگیری عاجل و جدی برای آزادی آنان شدند.

خانواده‌های 12 صیاد بلوچ ایرانی که حدود یک سال قبل توسط مأمورین جمهوری موزامبیک بازداشت و زندانی شده‌اند، طی نامه‌ای به ظریف، خواستار «پیگیری عاجل و جدی» وزارت امور خارجه ایران برای آزادی این صیادان شدند.

عکس تزیینی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ خانواده‌های این زندانیان در این نامه با اشاره به «شرایط بهداشتی بسیار بد» زندان، نسبت به حفظ سلامتی آنان اظهار نگرانی کردند.

متن نامه به شرح زیر است: جناب دکتر محمد جواد ظریف - دام اقباله- وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایرانالسلام علیکم و رحمهالله و برکاته؛ احتراما؛ ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای جنابعالی، به اطلاع می‌رساند عزیزان و بستگان ما که ساکنان شهرستان نیکشهر سیستان‌وبلوچستان هستند، مورخه 5 آذر 1398 برای صیادی به آب‌های آزاد رفته‌اند و مورخه 24 آذر در نزدیکی ساحل جمهوری موزامبیک لنج این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 صیاد ایرانی گرفتار زندان موزامبیک / نامه به ظریف برای آزادی

12 صیاد ایرانی گرفتار زندان موزامبیک / نامه به ظریف برای آزادی