مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-24ورزشي

واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس/ وجود 61 هزار اماکن ورزشی در کشور


معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی شاهد واگذاری سهام دو شرکت پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر جمشید تقی زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری شهید روححیان ملایر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به خدمات دولت در حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: در سال 92 ما 22 هزار اماکن ورزشی در کشور داشتیم که امسال این اماکن به 61 هزار مورد رسیده است.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه ورزش و جوانان افزود: توجه دولت به حوزه ورزش بسیار نگاه مثبتی بوده و در یک سال گذشته 11 مدیرکل با میانگین سنی 40 سال در استان ها منصوب شده که نشان از جوانگرایی دولت دارد.

معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از پیگیری های نماینگان مجلس در حوزه ورزش گفت: در این زمینه لایحه شرح وظایف ورزش بعد از 51 سال مصوب شد که در حال حاضر به شورای نگهبان رفته که قدم مبارکی برای توسعه ورزش است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات لایحه نظام باشگاه داری کشور نیز فراهم شده است افزود: اگر ورزش به بخش خصوصی واگذار شود شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این حوزه خواهیم بود.

تقی زاده با اشاره به اینکه به زودی شاهد واگذاری سهام دو شرکت فرهنگی پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس/ وجود 61 هزار اماکن ورزشی در کشور

واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس/ وجود 61 هزار اماکن ورزشی در کشور