مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-24سياسي

بررسی مجدد پرونده ورشکستگی کارخانه نساجی سبلان/ بیکاری جوانان رنج آور است


رییس قوه قضاییه در بازدید سرزده از کارخانه نساجی سبلان《سبلان پارچه》برای بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک این کارخانه دستور داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی در بازدید سرزده از کارخانه نساجی سبلان اردبیل با بیان اینکه رکود واحدهای تولیدی و بیکاری جوانان رنج آور است، گفت: قابل قبول نیست کارخانه ای که ظرفیت اشتغالزایی برای 6 هزار نفر دارد با 600 نفر کار کندو باید کارخانه در کمترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگردد.

وی دلیل عدم پایبندی بانک به تعهداتش پس از تملیک کارخانه را دلیل نیمه تعطیلی عنوان کرد و افزود: ضمن بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک این کارخانه توسط یکی از بانک های کشور، از مسئولان دولتی و قضایی استان می خواهیم در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط بازگشت کامل این واحد عظیم صنعتی به چرخه تولید را فراهم کنند.

رییس قوه قضاییه در جریان این بازدید، پای حرف ها و درددل های مدیران و کارگران این کارخانه که به دلیل عدم پایبندی بانک به تعهداتش به حالت نیمه تعطیل درآمده نشست و در جریان مشکلات و نیازهای این واحد تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید و افزایش بهره وری آن در سال جهش تولید قرار گرفت.

آیت الله رییسی با ابراز امیدواری نسبت به رونق گرفتن صنعت نساجی در کشور تأکید کرد: رکود کارخانه نساجی سبلان که ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد پرونده ورشکستگی کارخانه نساجی سبلان/ بیکاری جوانان رنج آور است

بررسی مجدد پرونده ورشکستگی کارخانه نساجی سبلان/ بیکاری جوانان رنج آور است