مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-24سياسي

ستاد امر به معروف با تعداد محدود نیرو قادر به حل تمام مشکلات نیست


ستاد امر به معروف با تعدادی محدود نیرو قادر به حل همه مشکلات نیست بلکه باید به دنبال ایجاد دغدغه در جامعه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر پنج شنبه در جمع طلایه داران امر به معروف خواهر با بیان اینکه جامعه منفعل در برابر امر به معروف و نهی از منکر، در نهایت دست به کشتن امام جامعه می زند، اظهار کرد: جامعه یا فردی که در برابر این مهم منفعل باشد، هر لحظه امکان تبدیل شدن به شمر در او وجود دارد.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه جامعه کوفه در مقابل قتل امام حسین (ع)، یا عامل اصلی بود یا نظاره گر، مطرح کرد: از ویژگی این جامعه باید به زیر پا گذاشتن عهد و پیمان الهی و خمودگی در برابر گناه اشاره کرد.

امام جمعه همدان افزود: گناه تنها بحث عفاف و حجاب نیست بلکه گناه یک مفهوم وسیع تر به معنای تمام رفتارهای ضد ارزش و ناهنجار را شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسات باید یاد بگیریم تا در برابر ظلم و گناه بی تفاوت نباشیم، عنوان کرد: انتظاری که از حاضرین در جلسه می رود این است که به عنوان یک فرمانده به دنبال جمع کردن یار برای انجام فریضه امر به معروف باشید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: چه اشکالی دارد در جمع کردن یار، دوستان خود را که دارای تیپ مختلف هستند را نسبت به امر به معروف حساس کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امر به معروف با تعداد محدود نیرو قادر به حل تمام مشکلات نیست

ستاد امر به معروف با تعداد محدود نیرو قادر به حل تمام مشکلات نیست