مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-24سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی درگذشت استاد دانشگاه شریف


دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به شرح زیر درگذشت «دکتر سید امیر بدخشان»، استاد دانشگاه های فنی تهران و صنعتی شریف را تسلیت گفت.

- دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به شرح زیر درگذشت دکتر سید امیر بدخشان ، استاد دانشگاه های فنی تهران و صنعتی شریف را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام بدین شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت شخصیت علمی و فرهیخته کشور، جناب آقای دکتر سید امیر بدخشان را دریافت کردم.

آن فقید سعید، در دوران حیات پرثمر خویش افزون بر تلاش های صادقانه و متعهدانه و گره گشا در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران، با همت و پشتکاری کم نظیر، همکاری با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی را پی گرفت و آموزگاری گران سنگ برای اهل علم و فضیلت بود.

یقیناً خیراندیشی آن استاد فقید در گذرگاه پرتلاطم زندگانی، یادبودی نِکو از کردار ایشان را جاودانه خواهد ساخت.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده معزز ایشان و همچنین جامعه علمی و پژوهشی کشور، از درگاه یگانه هستی بخش برای آن مرحوم مغفور، علو درجات مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی درگذشت استاد دانشگاه شریف

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی درگذشت استاد دانشگاه شریف