مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-24سياسي

ادای احترام به شهدای دفاع مقدس دیشموک+تصویر


در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس شورای اداری دیشموک، حوزه مقاومت بسیج، امام جمعه با حضور در گلزار شهدای دیشموک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس، شورای اداری دیشموک، حوزه مقاومت بسیج دیشموک، امام جمعه دیشموک با حضور در گلزار شهدای دیشموک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای دیشموک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اظهار کرد: یقینا شهدا یاران امام حسین (ع) هستند و کمک کاران حرکت اباعبدالله الحسین در طول تاریخ بودند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برای همه ما الگو است، افزود: شهدا در راه دین و  خدا جان خویش را فدا کردند.

راوند با اشاره به اینکه ما  باید ما قلبهای خود را غبارروبی کنیم و تفکرمان را شهدایی کنیم عنوان کرد: اگر در جامعه ما، تفکر شهدایی حاکم شود آن جامعه عاقبت بخیر می شود.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، تفکر شهدا یعنی اندیشه بدون گناه باشد، اضافه کرد: تفکر شهدایی یعنی باید عملگرا باشیم و وظیفه دینی خود را انجام دهیم و تکلیف شناس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام به شهدای دفاع مقدس دیشموک+تصویر

ادای احترام به شهدای دفاع مقدس دیشموک+تصویر