مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-24سياسي

تعداد خانه های هلال فعال در خراسان جنوبی به 80 مورد رسید


طی مراسمی همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، 37 خانه هلال در سطح شهرستان های خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، 37 خانه هلال در سطح شهرستان های خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه سوم مهرماه در مراسم افتتاح خانه هلال گزیک به نمایندگی از 37 خانه هلال در سطح استان اظهار کرد: با توجه به گستردگی استان، پراکندگی جمعیت و فاصله زیاد بین مراکز جمعیت هلال احمر در شهرها، راه اندازی خانه های هلال و استفاده از توان داخلی دهستان ها نقش بسزایی در کاهش خسارت در حوادث طبیعی و غیرمترقبه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها، تعداد خانه های هلال فعال در استان به 80 مورد افزایش می یابد، افزود: از مجموع خانه های هلال فعال، 15 مورد شهری و 65 مورد روستایی است.

رضایی بیان کرد: همچنین چهار خانه هلال در فردوس، چهار خانه در خوسف، سه خانه در بشرویه، پنج خانه در زیرکوه، 22 مورد در طبس و شش خانه در سربیشه فعال است.

وی ادامه داد: همچنین سه خانه هلال در بیرجند، 12 خانه در قاین، هشت مورد در درمیان، 9 مورد در نهبندان و چهار خانه در سرایان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خانه های هلال فعال در خراسان جنوبی به 80 مورد رسید

تعداد خانه های هلال فعال در خراسان جنوبی به 80 مورد رسید