مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24اقتصادي

هر روز یک دغدغه جدید پیش روی صنعتگران است/ لزوم بازنگری در قوانین


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اینکه هر روز یک طرح جدید مقابل خود می بینیم، گفت: مسئولان باید نسبت به رفع دغدغه های صنعتگران اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح پنج شنبه در آیین گرامیداشت روز صنعت، معدن بیان داشت: امروز قوه قضاییه از تولیدکنندگان حمایت می کند و وزارت صنعت مقداری از اختیارات خود را تفویض کند و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: بزرگترین مشکل تولید کننده دغدغه های پیش روی اوست؛ بیماری پشت بیماری، درد پشت درد، یک روز نیست که بیدار شویم و یک طرح جدید مقابل خود نبینیم.

رییس خانه صنعت معدن و تجارت ایران گفت: ما اگر حق بیمه را پرداخت نکنیم فوری جریمه می شویم و چند برابر باید پرداخت کنیم و از آن بدتر دفترچه کارگر ما را تمدید نمی کنند؛ کارگری که حقوق معوقه دارد و با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو است اگر بیمار شود مشکل دیگری به مشکلاتش اضافه خواهد شد که کوچک ترین خدمت را از او دریغ می شود.

وی مسئولان را خطاب قرار داد و یادآور شد: یک مقدار از دغدغه های ما صنعتگران را کم کنید؛ در حال حاضر در کرمان که یک استان معدنی است چه کمکی در رابطه با تسهیلات تهیه ماشین آلات به معدن داران شده است؟ کدام معدن می تواند یک لودر 8 میلیارد تومانی را بدون تسهیلات تهیه کند آیا با این رفتار می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر روز یک دغدغه جدید پیش روی صنعتگران است/ لزوم بازنگری در قوانین

هر روز یک دغدغه جدید پیش روی صنعتگران است/ لزوم بازنگری در قوانین