مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24سياسي

کسر حق آلایندگی خرمشهر بعد از حضور رییس مجلس دور از انتظار بود


حضور قالیباف در خرمشهر در گذشته برکات بسیاری داشت اما این بار بعد از حضور وی، خرمشهر با چالش کسر حق آلایندگی از پالایشگاه آبادان مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سامری پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر خرمشهر، اظهار کرد: بعد از حضور رییس مجلس در خوزستان و خرمشهر انتظار می رفت که حداقل حق خرمشهر ضایع نشود و شهرداری که 70 درصد عمران و اشتغال را در شهر دارد، این چالش جدید را تجربه نکند.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر خطاب به نمایندگان آبادان نیز گفت: نمایندگان آبادان اگر تا این اندازه شجاع هستند به جای گرفتن حق ناچیز متعلق به خرمشهری که محرومیت آن مشهود است، رقم های بزرگ حق آلایندگی را که به تهران رفته و هر ساله به برج های مرتفع تبدیل می شود، پس بگیرند.

وی افزود: سال های سال است که حق آلایندگی به تهران داده می شود اما نمایندگان آبادان سکوت کرده اند، اگر شهامت کافی دارند صدای خوزستان باشند.

سامری به ادعای شورای شهر آبادان در رابطه با مخالفت خرمشهر با انتقال پسماند آبادان به خرمشهر اشاره کرد و این سخنان را معامله با سلامت مردم خواند و افزود: بر سر سلامت و منافع مردم معامله نکنید، اگر بنا به سهم خواهی باشد 70 درصد منطقه آزاد در ابتدا در محدوده خرمشهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسر حق آلایندگی خرمشهر بعد از حضور رییس مجلس دور از انتظار بود

کسر حق آلایندگی خرمشهر بعد از حضور رییس مجلس دور از انتظار بود