مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24پزشكي

خدمات طب ایرانی در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور ادغام شد


طرح آزمایشی ادغام خدمات طب ایرانی در نظام شبکه بهداشت و درمان در شهرستان اردکان یزد به عنوان یکی از پروژه های پویش ره سلامت در راستای تحقق ماده 12 سیاست های کلی سلامت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اجرای این طرح از حدود یکسال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر کمیته های علمی، اجرایی، پایش و ارزشیابی طرح تشکیل شده اند و با افتتاح رسمی آن، دوره های آموزشی در خصوص محتوای طرح نیز برای مربیان بهورزی و کارشناسان بخش بهداشت برگزار می شود.

طب ایرانی به عنوان جز جدا نشدنی دیرینه فرهنگی کشور، با آموزه های مبتنی بر اصلاح سبک زندگی خود می تواند اثرات چشمگیری در پیشگیری از بروز بیماری ها داشته باشد و نظام شبکه بهداشتی و درمانی، به عنوان اساسی ترین ساختار در نظام سلامت کشور، نقش مهمی در پیشگیری از بروز بیماری ها و حفاظت از سلامت جامعه برعهده دارد که با اجرای طرح ادغام خدمات طب ایرانی در این سیستم یکپارچه، زمینه ای مناسب برای بهره مندی مردم از خدمات این حوزه، به دور از افراط و تفریط، فراهم می شود.

طرح ادغام خدمات طب ایرانی در نظام شبکه بهداشتی و درمانی، پیش از این به صورت آزمایشی در 9 دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده بود که با رفع برخی مشکلات در مرحله اجرای طرح، در نظام شبکه بهداشت و درمان اردکان اجرا می شود و اجرای موفقیت آمیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات طب ایرانی در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور ادغام شد

خدمات طب ایرانی در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور ادغام شد