مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24سياسي

بررسی مشکلات پتروشیمی ها در کمیسیون اصل نود مجلس


رییس کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی موضوع مشکلات مالیاتی و همچنین مشکلات در تولید و توزیع محصولات پتروشیمی در این کمیسیون خبر داد.

- حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مشکلات موجود در حوزه پتروشیمی در جلسه هفته آینده کمیسیون اصل نود مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد و گزارشات مشکلات مربوط به ا ین حوزه به کمیسیون ارائه خواهد شد.

  وی افزود: ما در حوزه پتروشیمی در کشور با مشکلاتی در حوزه تولید و توزیع و فرارهای مالیاتی مواجه هستیم که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

  رییس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید و توزیع محصولات پتروشیمی با آن مواجهیم این است که پتروشیمی هر استان به جای اینکه نیاز استان خود را تأمین کند، محصولاتش به دیگر استان ها فرستاده می شود.

  پژمان فر خاطرنشان کرد: به عنوان مثال؛ پتروشیمی بجنورد که می تواند نیاز استان خراسان شمالی را تأمین کند، تنها بخشی از محصولاتش در استان توزیع می شود و مابقی به بندرعباس می رود و متقابلاً محصولات پتروشیمی بندرعباس به بجنورد و خراسان شمالی می رود.

وی افزود: این مسئله باعث ورود دلالان و واسطه ها به این حوزه ها می شود و مشکلاتی را در زنجیره توزیع از جمله گرانی قیمت محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات پتروشیمی ها در کمیسیون اصل نود مجلس

بررسی مشکلات پتروشیمی ها در کمیسیون اصل نود مجلس