مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24سياسي

ساخت اولین پتروپالایشگاه ایرانی در جوار بزرگ ترین پالایشگاه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم آغاز ساخت اولین پتروپالایشگاه کاملا ایرانی در مجاورت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، صبح امروز با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

- سردار سلامی فرمانده کل سپاه، کلنگ ساخت اولین پتروپالایشگاه کاملا ایرانی را در جوار بزرگ ترین پالایشگاه ایران (پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس) به زمین زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مراسم آغاز ساخت اولین پتروپالایشگاه کاملا ایرانی در مجاورت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، صبح امروز با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

این پتروپالایشگاه را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و با بهره گیری کامل از دانش داخلی در 18 کیلومتری شمال غرب بندرعباس در کنار بزرگ ترین پالایشگاه ایران می سازد.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم کلنگ زنی این پروژه با بیان این که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیش از 220 طرح و پروژه بزرگ زیرساختی در کشور را در دست ساخت دارد، اظهار کرد: ساخت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس که کشورمان را از واردات بنزین و دیگر میعانات گازی بی نیاز کرد نیز به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صورت گرفت و این پتروپالایشگاه نیز دستاورد با ارزش دیگری در مسیر خودکفایی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین پتروپالایشگاه ایرانی در جوار بزرگ ترین پالایشگاه ایران

ساخت اولین پتروپالایشگاه ایرانی در جوار بزرگ ترین پالایشگاه ایران