مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-24اقتصادي

ساختمان آتش نشانی شماره 4 گنبدکاووس امسال به بهره برداری می رسد


از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در کشور ساختمان آتش نشانی شماره چهار در محله «بدلجه» در حال احداث بوده و امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، منصور طعنه گنبدی پیش از ظهر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اظهار کرد: چهار محله آسیب پذیر سیدآباد ، بدلجه ، مدرسی و چای بویین از سوی بازآفرینی شهری کشور به عنوان بافت های فرسوده و ناکارآمد مورد توجه بوده و فعالیت های عمرانی در این محلات در حال انجام است.

وی تصریح کرد: احداث جاده سلامت از انتهای خیابان علوی تا پل گدم آباد با اعتبار 15 میلیارد ریال در حال انجام است که به صورت نقدی به حساب شهرداری واریز شده است.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همچنین برای بهسازی معابر محله مدرسی مبلغ 330 میلیون تومان از محل بازآفرینی شهری کشور تخصیص یافته که برای استفاده حداکثری از این اعتبار این مبلغ صرف خرید قیر شد.

وی ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات تملک دارایی و بازآفرینی شهری در کشور 500 میلیون تومان برای تاسیسات روشنایی محله مدرسی تخصیص یافته که در حال اجرا پروژه هستیم.

طعنه گنبدی با اشاره به بافت های فرسوده در حوزه شهری گنبدکاووس گفت: متقاضیان ساخت مسکن در بافت های فرسوده ضمن تخفیف 50 درصدی عوارض پروانه ساخت، پروانه ساخت یک طبقه مازاد بر طرح تفضیلی هم صادر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان آتش نشانی شماره 4 گنبدکاووس امسال به بهره برداری می رسد

ساختمان آتش نشانی شماره 4 گنبدکاووس امسال به بهره برداری می رسد