مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-24سياسي

سرلشکر سلامی شهادت معاون ایمنی سپاه را تبریک و تسلیت گفت


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی شهادت معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت جانباز عالیقدر، سردار رشید سپاه اسلام سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید یاد، خاطره و نقش آفرینی های سترگ و موفق آن شهید ارجمند و مخلص در سطوح مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح طی چهار دهه اخیر، از جمله دوره همرزمی و یاری بخشی به سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس، برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

اینجانب از خداوند متعال برای آن شهید عزیز رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف و آحاد همکاران و رهروان وی عزت، توفیق، سربلندی و ثبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی شهادت معاون ایمنی سپاه را تبریک و تسلیت گفت

سرلشکر سلامی شهادت معاون ایمنی سپاه را تبریک و تسلیت گفت