مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-24سياسي

برگزاری یادواره شهدای شهرستان جهرم به مناسبت هفته دفاع مقدس


یادواره شهدای شهرستان جهرم به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده شهید شاخص خلیل مطهرنیا در مسجد الزهرا(س) شهر جهرم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم،مهدی سروش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در حاشیه این مراسم با اشاره به لزوم برگزاری یادواره های شهدا گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم برای ما، انتقال صحیح ارزش های دفاع مقدس به عنوان مهمترین اتفاقی که در تاریخ انقلاب حادث شد به نسل های بعد است تا نسل های جوان بدانند دفاع ما برای چه بود، شهدا که بودند و برای چه شهید شدند و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای برگزاری یادواره شهدا است.

  مهدی سروش با اشاره به تقویم برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته در شهرستان افزود: برخی از این برنامه ها به صورت شاخص و با دعوت از یادگاران دوران دفاع مقدس و با حضور سردار هــادوی روایتگر دفاع مقدس، شاعران و تقدیر از خانواده شهید شاخص سال خلیل مطهرنیا اجرا که با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان به عنوان مخاطبان اصلی ما مواجه شد.

وی آشناسازی نسل جوان انقلاب با فداکاری ها و رشادت های شهدا که برای امنیت، آرامش و آزادی کشور رقم خورده است را یکی از مهمترین وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: بیان فرازهایی از وصیت نامه شهدا، بازگویی شرح عملیات های آن دوران و حال و هوای جبهه های نبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای شهرستان جهرم به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری یادواره شهدای شهرستان جهرم به مناسبت هفته دفاع مقدس