مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-24سياسي

تاکید ظریف بر مقابله با تروریسم اقتصادی و پزشکی


وزیر امور خارجه کشورمان در نشست مجازی وزرای امور خارجه کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا تاکید کرد: «باید به طور مشترک با تأثیر مخرب اقدامات قهرآمیز یک جانبه بر کوشش های مربوط به مبارزه با بیماری همه گیر کووید-19 مقابله کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن سخنرانی دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست مجازی وزرای امور خارجه کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا (CICA) بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم آقای رییس، اجازه دهید در ابتدا از شما برای برگزاری این رویداد مهم تشکر و قدردانی و بهترین ها را برای دبیرکل جدید آرزو نمایم.

همکاران محترم، ما برای پاسخ گویی به چالش های خاص زمان حاضر، به یکپارچه نمودن همکاری های خود در چارچوب سیکا نیازمندیم و لازم است نقش محوری سازمان را در پیشبرد چندجانبه گرایی و تضمین همکاری فراگیر حفظ نماییم.

بدون تردید، بسیج منابع با هدف مقابله مشترک با چالش بزرگی مانند کووید-19 از ضرورت برخوردار است.

همه ما باید در مقابله با چنین چالش بزرگ جهانی یعنی مسأله ای که تمام تقسیمات جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی - اجتماعی را به چالش کشیده است، اول و مهم تر از هر چیزی، به چندجانبه گرایی روی آورده و یک جانبه گرایی را رد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ظریف بر مقابله با تروریسم اقتصادی و پزشکی

تاکید ظریف بر مقابله با تروریسم اقتصادی و پزشکی