مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-24سياسي

نگهداری بیش از1600 منبع دیداری وشنیداری دفاع مقدس در کتابخانه ملی


مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از حفاظت و نگهداری هزار و 629 منبع دیداری و شنیداری مربوط به حوزه دفاع مقدس در این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رضا شهرابی درباره منابع غیر کتابی موجود در این سازمان اشاره کرد: در حال حاضر نزدیک به 11 هزار آثار در حوزه منابع غیرکتابی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نگهداری می شود که از این تعداد هزار و 629 منبع در حوزه منابع دیداری و شنیداری با موضوع دفاع مقدس وجود دارد.

وی ادامه داد: منابع دیداری شنیداری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران شامل عکس، اسلاید، نوارکاست، فیلم، اعلامیه، تمبر، پوستر، کارت، نقاشی بازتکثیر و… می شود.

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اضافه کرد: در حوزه منابع مربوط به موسیقی دفاع مقدس، 34 لوح فشرده و 42 نوار کاست در بازه زمانی مختلف از روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تا به امروز وجود دارد.

به عنوان مثال نوارکاست مداحی صادق آهنگران با عنوان دیار عاشقان و با نوای کاروان و همچنین مداحی غلامعلی کویتی پور در جمع رزمندگان در بین منابع دیداری و شنیداری نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری بیش از1600 منبع دیداری وشنیداری دفاع مقدس در کتابخانه ملی

نگهداری بیش از1600 منبع دیداری وشنیداری دفاع مقدس در کتابخانه ملی