مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-24اقتصادي

دولت بدهی هایش را پرداخت نمی کند! بخش خصوصی با آسیب های جدی روبروست!


دولت بدهی هایش را پرداخت نمی کند! بخش خصوصی با آسیب های جدی روبروست! گفتگو با مدیر مرکز تماس آی وین و گلایه از عملکرد ضعیف بخش دولتی مرکز تماس آی وین مدت هاست که پاسخگویی به مهمترین پروژه های ملی را در دست دارد.

از اواخر سال گذشته که ما در کشور با بحران کرونا روبرو شدیم وظیفه ی پاسخگویی و تقویت مراکز تماس ارگان های دولتی اهمیتی بسیار بیشتر از قبل پیدا کرد و با توجه به سابقه ی موفقی که آی وین در سطح ملی از خود بجای گذاشته بود استقبال سازمان های دولتی در برون سپاری امر پاسخگویی به آی وین نیز بیشتر شد.

بسیاری از مراکز تماس کشوری، در شرایط کنونی که با حجم بی سابقه ای از استقبال مردمی مواجه هستند تا امروز حتی یک ثانیه هم با افت یا قطعی موقت سرویس هم مواجه نبوده اند و از ابتدای فعالیتمان تا امروز ، سطح کیفی پاسخگویی همیشه بالای 99 % بوده.

چهار شعبه ی مرکز تماس آی وین در سطح کشور درگیر این حجم پاسخگویی ارگانهای دولتی هستند که اگر این پشتیبانی آی وین در سطح کشوری لحظه ای اختلال پیدا کند، خسارات جبران ناپذیری برای این سازمان ها به همراه خواهد داشت که در پی آن نارضایتی برای مردم پیش خواهد آمد.

در حال حاضر ما با تمام توان برای تسهیل روند پاسخگویی در کنار دولت هستیم در شرایط بغرنج کنونی که به وجود ویروس کرونا، ارتباطات غیر حضوری را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدهی هایش را پرداخت نمی کند! بخش خصوصی با آسیب های جدی روبروست!

دولت بدهی هایش را پرداخت نمی کند! بخش خصوصی با آسیب های جدی روبروست!