مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-24اقتصادي

توزیع 25 هزار بسته معیشتی میان مددجویان بهزیستی فارس


مدیرکل بهزیستی استان فارس از توزیع 25 هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون که حدود 7 ماه می گذرد، 25 هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی فارس توزیع شده است، گفت: از پایان عید سعید غدیر تاکنون 44 هزار بسته به ارزش بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان فارس توزیع شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس، اظهار کرد: 2 هزار بسته معیشتی مربوط به خیریه آسمانیان شهر راز به ارزش 300 میلیون تومان بین مددجویان نیازمند شیراز توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی بین 300 تا 500 هزار تومان است، افزود: بسیاری از مددجویان بهزیستی شغل های فصلی یا خانگی داشتند که با شیوع کرونا و با تعطیل شدن بسیاری از مشاغل فصلی و موقت خانواده ها را برای تهیه ارزاق زندگی با مشکل مواجه کرده از این رو توزیع بسته های معیشتی همچنان ادامه دارد از این رو از خیرین و مردم درخواست می کنیم کمک های خویش را به این سازمان اهدا کنند تا در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

کشفی نژاد با اشاره به کمک های تولیدکنندگان، گفت: اگر شرکت ها و کارخانه ها در تهیه ارزاق کمک کنند، بهزیستی نیز آمادگی کامل دارد که شرایط معافیت مالیاتی برای این کارخانه ها را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 25 هزار بسته معیشتی میان مددجویان بهزیستی فارس

توزیع 25 هزار بسته معیشتی میان مددجویان بهزیستی فارس