مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-24سياسي

منتظر تفویض اختیار استانی برای دورکاری هستیم


معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: هنوز دستور تفویض اختیار استانی برای تعطیلی ادارات و دورکاری کارمندان در اصفهان اعلام نشده است و پس از کسب این اجازه، - ایسنا/اصفهان معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: هنوز دستور تفویض اختیار استانی برای تعطیلی ادارات و دورکاری کارمندان در اصفهان اعلام نشده است و پس از کسب این اجازه، بنا به تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونای استان نتیجه اعلام می شود.

نعمت الله اشکستانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اختیارات استانی برای تصمیم گیری در خصوص دورکاری و یا تعطیلی ادارت استان اصفهان هنوز داده نشده است.

وی با بیان اینکه بنا به پیگیری استاندار اصفهان درخواست تفویض این تصمیم گیری ارسال شده است، افزود: در صورت دادن این اختیار به استان اصفهان، تصمیم گیری در مورد شیوه اجرای دورکاری و تعطیلی ادارات استان در ستاد مقابله با کرونای استان بررسی و نتیجه به اطلاع خواهد رسید.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر، اولویت دورکاری برای کارمندان دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار، افراد درگیر با بیماری کووید 19 و افراد پرخطر است که می توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند، اما موضوع شیفت بندی ادارات و یا دورکاری کارمندان در استان اصفهان هنوز اعلام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تفویض اختیار استانی برای دورکاری هستیم

منتظر تفویض اختیار استانی برای دورکاری هستیم