مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-24سياسي

زنان نقش تاثیرگذار و برجسته ای در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: زنان نقش تاثیرگذار و برجسته ای در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی در همایش تجلیل از خواهران پایور بازنشسته سپاه بیت المقدس کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: زنان و بانوان جامعه در انقلاب اسلامی دوشادوش مردان انقلابی در مبارزه با رژیم ستم شاهی حضور داشتند و در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار محوری و مؤثر عمل کردند.

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی ایفای نقش خانم ها یک نقش برجسته ای شد و فراتر از انتظار چه به عنوان اعزامی و چه به عنوان تبلیغی و جهاد سازندگی در دورترین روستاها حضور داشتند و به راستی دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از حضور، تعامل، همکاری و تعاون همه اقشار جامعه بوده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی همه اقشار جامعه از پیر و جوان و زن و مرد دوشادوش هم در مقابل متجاوزان بعثی از کیان اسلامی دفاع کردند، ادامه داد: رزمندگان اسلامی در جبهه های حق علیه باطل در خطم مقدم با دشمنان بعثی در جنگ سخت بوده و در این میان بانوان وزنان نقش مهمی در پشتیبانی از جبهه ها داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان نقش تاثیرگذار و برجسته ای در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند

زنان نقش تاثیرگذار و برجسته ای در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند