مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-24سياسي

کاهش جمعیت، ضربه سنگین بر پیکر جمعیت جوان آینده کشور


با نفوذ فرهنگ غربی در بین برخی خانواده ها و مشکلات اقتصادی زنگ خطر کاهش جمعیت در کشور به صدا درآمده است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه آب بر گفت: با نفوذ فرهنگ غربی در بین برخی خانواده ها و مشکلات اقتصادی زنگ خطر کاهش جمعیت در کشور به صدا درآمده است.

حجت الاسلام مهدی منصوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از زنگ خطرهایی که در کشورمان به صدا درآمده، موضوع کاهش جمعیت است، عنوان کرد: این امر یک موضوع تهدیدکننده برای آینده کشور است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرزندآوری کم و کاهش جمعیت خطرناک ترین جنگ بر علیه ایران قوی است، ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها مطالبی در این زمینه بیان فرمودند و همواره تاکید دارند فرزندآوری را جدی بگیریم.

منصوری، پیری جمعیت در آینده را یکی از نتایج اصلی کاهش جمعیت در کشور عنوان کرد و ادامه داد: با تداوم روند فعلی در چند سال آینده کشور عزیزمان ایران جزو کشورهای پیر به شمار می آید.

امام جمعه آب بر با اشاره به افزایش سن ازدواج در جامعه و به تبع آن تاخیر در فرزندآوری، ادامه داد: ازدواج نکردن جوانان به خاطر ازدواج سخت و تجملاتی مشکلات مالی و بهانه های مختلف از جمله ادامه تحصیل است که همین امر از علل کاهش جمعیت است؛ لذا مسئولان باید اقدام و حرکتی داشته باشند از جمله نمایندگان مجلس برای اشتغال و مسکن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت، ضربه سنگین بر پیکر جمعیت جوان آینده کشور

کاهش جمعیت، ضربه سنگین بر پیکر جمعیت جوان آینده کشور