مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-24پزشكي

74 درصد از فوت شدگان کرونایی سالمند هستند


بیش از 74 درصد از فوت شدگان بیماران کرونایی افراد سالمند بوده و یا بیماری زمینه ای داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالرحیم پالیده صبح امروز در کارگروه سلامت شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد بیماران تا دو سال دیگر در دنیا و کشور ما وجود دارد و استراتژیک ما در مقابل این ویروس و پیشگیری از این بیماری باید توانمندسازی افراد جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر خانه یک پایگاه بهداشت در جهت خودمراقبتی افراد جامعه و توانمندسازی آنها از جمله برنامه های بهداشت است.

* 3582 قلاده سگ در برابر بیماری هاری واکسینه شدند رییس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: 800 بیماری مشترک بین انسان و دام وجود دارد که مهمترین آن بیماری هاری بوده و با توجه به سابقه طولانی در جهان هنوز به طور کلی ریشه کن نشده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما تصریح کرد: این بیماری با گزش حیوانات وحشی به سگ های بدون صاحب و ولگرد سرایت می کند و با توجه به شروع فصل سرما و تهیه غذا توسط حیوانات وحشی به حاشیه روستاها احتمال افزایش این بیماری زیاد است.

نادر گوگلانی گفت: برای پیشگیری از این بیماری واکسیناسیون سگ های صاحب دار وظیفه اداره دامپزشکی است و در 6 ماه امسال 3 هزار و 582 قلاده سگ صاحب دار در برابر این بیماری واکسینه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 درصد از فوت شدگان کرونایی سالمند هستند

74 درصد از فوت شدگان کرونایی سالمند هستند