مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-24اقتصادي

آخرین جزییات مذاکره ایران و عراق درباره لایروبی اروند


مدیر کل بندر خرمشهر از ادامه مذاکرات ایران و عراق درباره لایروبی اروند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالله اسعدی در نشست خبری تشریح وضعیت بندر خرمشهر با بیان اینکه ظرفیت اسمی بندر خرمشهر 10 میلیون تن است و ظرفیت واقعی آن 3 تا 4 میلیون تن است، گفت: ترمینالی کانتینری با ظرفیت 300 هزار TEU را به بهره برداری رسانده ایم که با افتتاح این ترمینال، ظرفیت کانتینری بندر خرمشهر به 400 هزار TEU افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی به کویت از بندر خرمشهر در 6 ماهه امسال افزایش یافته، ادامه داد: 329 فروند کشتی بالای هزار تن در 6 ماهه امسال وارد بندر خرمشهر شده است.

اسعدی گفت: سال گذشته 239 میلیارد تومان پروژه عمرانی از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین منابع داخلی بندر خرمشهر به بهره برداری رسید.

مدیرکل بندر خرمشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 8 فروند اسکله شناور برای فعالیت های گردشگری گفت: این 8 اسکله تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری می شود.

وی 8 پروژه عمرانی با ارزش 220 میلیارد تومان را از فعالیت های امسال ذکر و اظهار کرد: 20 پست اسکله این بندر امسال لایروبی می شود.

اسعدی با بیان اینکه امسال 5 شناور مغروقه در اروند به ارزش 80 میلیارد تومان شناورسازی می شود، گفت: بعد از جنگ تحمیلی تا کنون 180 فروند شناور مغروقه شناورسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات مذاکره ایران و عراق درباره لایروبی اروند

آخرین جزییات مذاکره ایران و عراق درباره لایروبی اروند