مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-24بين الملل

تلاش مجدد کویت برای حل بحران روابط با قطر


همزمان با انتشار اخباری درباره تلاش مجدد کویت برای حل بحران در روابط چهار کشور عربی با قطر، ولی عهد کویت پیام مکتوبی برای امیر این کشور ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع دولتی آگاه در کویت از وجود تماس ها و تحرکاتی برای پایان دادن به بحران در روابط چهار کشور عربی (عربستان، بحرین، مصر و امارات) با قطر خبر دادند.

این منابع پیش بینی کردند که طی هفته های آینده پیشرفتی در این خصوص حاصل شود.

روزنامه کویتی القبس به نقل از این منابع نوشت که نقش کویت برای حل اختلافات بین قطر و چهار کشور عربی متوقف نشده و هرگز متوقف نخواهد شد به خصوص اینکه همگی به حفظ شورای همکاری خلیج فارس و عدم تأثیرپذیری آن از پیآمدها و تحولات کنونی تمایل دارند.

به نوشته این روزنامه، پیام های متقابل و تلاش های مستمر با همه طرف ها ادامه دارد اما عربستان سعودی و قطر از هیچ کدام از شروط قبلی خود چشم پوشی نکرده اند و در صورت حل اختلافات امکان چشم پوشی از شروط وجود دارد.

این منابع همچنین از فشارهای آمریکا برای پایان دادن به این بحران و مهار اختلافات بین اعضای شورای همکاری خلیج فارس خبر دادند و گفت: بزودی تلاش های آمریکا برای پایان دادن به اختلافات به منظور حفظ امنیت منطقه، ثبات و شکوفایی آن را شاهد خواهیم بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مجدد کویت برای حل بحران روابط با قطر

تلاش مجدد کویت برای حل بحران روابط با قطر