مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-24دانش

ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه دکتری 99 دانشگاه پیام نور تا فردا، 4 مهرماه ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنابر اطلاعیه های مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور درباره زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری در سامانه مدد، - ثبت نام برای شرکت در مصاحبه الکترونیکی معرفی شدگان آزمون دکتری 99 دانشگاه پیام نور تا فردا جمعه چهارم مهرماه در سامانه مدد ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنابر اطلاعیه های مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور درباره زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری در سامانه مدد، مصاحبه دکتری کلیه معرفی شدگان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و لازم است کلیه معرفی شدگان به این دانشگاه ضمن مطالعه دقیق و مجدد دفترچه راهنمای عملی انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.

D (نیمه متمرکز) سال 1399 و همچنین اطلاعیه ها و دستورالعمل های این دانشگاه تا فردا، جمعه چهارم مهرماه جهت ثبت نام به سامانه مصاحبه دوره دکتری-مدد به آدرس اینترنتی http://madad.

pnu.

ac.

ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل و ارسال مدارک اقدام کنند.

داوطلبان باید با ورود به سامانه مصاحبه، با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره داوطلبی به عنوان کلمه عبور نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند، داوطلبان ضروری است با انتخاب درگاه پرداخت نسبت به واریز مبلغ 900 هزارریال هزینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه دکتری 99 دانشگاه پیام نور تا فردا، 4 مهرماه ادامه دارد

ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه دکتری 99 دانشگاه پیام نور تا فردا، 4 مهرماه ادامه دارد