مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-24بين الملل

تایوان دارای موشک های کروز با ظرفیت رسیدن به چین


یک گزارش خبری از پایگاه نیروی هوایی ماکونگ در تنگه تایوان افشا کرد که نیروی هوایی تایوان موشک های کروز زمین به هوا را با فاصله غیرمعمولی از چین مستقر کرده است.

- یک گزارش خبری از پایگاه نیروی هوایی "ماکونگ" در تنگه تایوان افشا کرد که نیروی هوایی تایوان موشک های کروز زمین به هوا را با فاصله غیرمعمولی از چین مستقر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، در 22 سپتامبر (1 مهر)، رییس جمهور تایوان سفری به پایگاه نیروی هوایی ماکونگ، نیروگاه نیروی هوایی جمهوری چین در مجمع الجزایر پنگهو واقع در تنگه تایوان داشت.

وی در این نشست که تبلیغ بسیاری هم برای آن شده بود، با چندین خلبان جنگنده دفاعی بومی ملاقات و از آن ها بابت عملکرد قهرمانانه در بازدارندگی ده ها هواپیمای چینی که در طول آخرهفته از خط میانی تایوان گذشته بودند، تشکر کرد.

با این وجود، کلیپ های این نشست که توسط فارموسا تی وی تایپه پخش شده، همچنین نمایشی از تسلیحات در آشیانه را نشان داد که شامل چندین موشک کروز وان چین بود که توسط جنگنده های اف-سی کی-1 سی/دی نیروی هوایی حمل می شود.

بر اساس یک اندیشکده مستقر در آمریکا، موشک های کروز ساخت بومی دارای برد 150 مایلی هستند که باعث می شود چین و از جمله شهر شیامن، در فاصله غیرمعمولی نسبت به برد این موشک ها قرار گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان دارای موشک های کروز با ظرفیت رسیدن به چین

تایوان دارای موشک های کروز با ظرفیت رسیدن به چین