مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-24سياسي

زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی با قرائت خانوادگی زیارت اربعین در سراسر ایران


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از قرائت خانوادگی زیارت اربعین در راستای زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی در سراسر ایران اسلامی خبر داد.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از قرائت خانوادگی زیارت اربعین در راستای زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی در سراسر ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: به توفیق الهی یکی از پدیده های استثنایی و بسیار مهم و ارزشمند سال های اخیر در ایام عزای سالار شهیدان، پیاده روی اربعین است که در موسم اربعین ، شبانه روز میلیون ها انسان شریف و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با پای پیاده تشرف به کربلا و توفیق درک معرف و زیارت اربعین را شامل حالشان بود که این حرکت عظیم هرگز در تاریخ سابقه نداشت که میلیون ها انسان عاشق برای درک عظمت و ثواب زیارت عاشورا و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، مسیر کربلا را پیاده طی نمایند.

این مقام مسئول افزود: این حرکت عظیم به لحاظ تدارکات، پشتیبانی و لجستیکی و در همه ابعاد شامل؛ امنیت، زیرساخت ایاب و ذهاب، خروج از مرز و بخشهای مختلف، کاری بسیار سنگین که مجموعه ای منسجم و توانمندی را می طلبید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی با قرائت خانوادگی زیارت اربعین در سراسر ایران

زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی با قرائت خانوادگی زیارت اربعین در سراسر ایران